Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Recepty na masová jídla pro začátečníky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • Recepty na masová jídla pro začátečníky

    Dobrý den,
    rád bych se zeptal, jestli by dokázal nědo nasměrovat na zajímavé,jednoduché a chutné recepty z různým druhů masa. Jsem kuchař začátečník, takže bych rád začal s něčím jednoduchým, ale přesto zajímavým a chutným. (řízek usmažit umím ) . děkuji za inspiraci a rady.
    Satelitní komplety | Karta Skylink | Kontaktní čočky | Přírodní vitamíny | Hodinky | Vrtačka | Satelitní přijímače | Skate shop | Dámské hodinky | Pánské hodinky | Dětské hodinky | Poháry | Pružinová houpadla

  • #2
    Ondro,jak jsi otevřel ekucharku.net tak to je hlavní stránka od naší šéfové Ivanky Malatincové,která má nádherné recepty včetně videa.Tak tam i vidíš jak se to dělá a najdeš si z jakého masa chceš a určitě ti to moc pomůže.Nebo v diskusním fóru jsou recepty naše v Hlavních jídlech.Je to rozdělené do jednotlivých sekcí,jsi v tom odborník,tak se podívej,určitě se otoč na nás,pokud nebudeš něco vědět,snad ti to takto zatím stačí.

    Comment


    • #3
      Děkuji za radu, trošku jsem si fórum procházel a objevil jsem zméněné věci. vypadá to opravdu dobře, tak uvidíme.
      Satelitní komplety | Karta Skylink | Kontaktní čočky | Přírodní vitamíny | Hodinky | Vrtačka | Satelitní přijímače | Skate shop | Dámské hodinky | Pánské hodinky | Dětské hodinky | Poháry | Pružinová houpadla

      Comment


      • #4
        www.maminčinyrecepty.cz
        MARUŠKA

        Comment


        • #5
          Maruško za jedno to nejde otevřít a myslím,že by měl Ondra hledat tady u nás,nebo ne?je tady spoustu receptů a ta videa mu hodně napoví.

          Comment


          • #6