Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Pizza těsto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pizza těsto

    Dobrý den,

    jsem kuchař amatér a snažím se udělat pizzu. Samozřejmě je problém v těstu. Prostě to není ono.
    Můj postup je následující:

    Smíchám trochu mírně teplé vody, instantní droždí a do toho dám lžičku cukru.
    Do vedlejší misky si dám hladkou mouku, sůl, vlažnou vodu a olivový olej, to zběžně promíchám. Do této směsi naliju kvásek (který už mezitím začal reagovat) a promíchám pořádně.
    Jakmile mám bochánek, dám ho na teplé místo v misce stranou, aby nakynulo. Za půl hodiny, když už je podstatně zvětšené, ho vyjmu a začnu ho tvarovat na "pizzovou placku".
    1. problém - těsto je dost tuhé - v různých receptech a videích vždycky to těsto krásně můžou tvarovat rukou, u mě to nejde, pouze válečkem...ale budiž. (Kdybych dal víc vody, tak se zase všemožně lepí! Přitom v těch vidích se nelepí a ještě je krásně tvárné a pevné...)
    Placku šoupnu na pekáč, na placku dám ingredience, troubu dám předehřát na cca. 230°C. Jakmile je předehřáta, dám pizzu dovnitř a čekám. Za cca 15-20 min při 230°C je hotová.
    2. a zásadní problém - to těsto prostě není to "pravé". Je docela i nafouknuté (což by asi nemělo, jako by podruhé kynulo..) a chuť taky není ideální.

    Poradí někdo, jak udělat to skutečně dobré těsto? Můžete případně můj recept poopravit?

    Díky!

  • #2
    Re: Pizza těsto

    Dobrý den,či večer.Já vám mohu dát recept na pizzu.
    40 dkg polohrubé mouky
    2 dkg droždí z kostičky
    2 lžíce oleje
    2-3 dcl vody vlažné
    špetka cukru na kvásek
    špetka soli
    Zaděláme těsto a necháme přikryté vykynout.

    Pizza v prášku taky má dobré těsto.Naši mají rádi z listového těsta.

    Comment


    • #3
      Re: Pizza těsto

      400g hladké mouky
      40 g droždí
      1/4 l vlažné vody
      3 lžíce oleje/slunečnic./
      sůl