Oznámení

Collapse
No announcement yet.

nádobÍ AMT GASTROGUSS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • nádobÍ AMT GASTROGUSS

    Darem jsem dostala hrnec Platinium AMT Gastroguss od DM Trend - používala jsem pouze dřevěné a plastové nádobí, nebyl v myčce... a přesto se mi opupínkovalo dno a při podrobnějším zkoumání se na vařečce objevili šupinky z povrchu a po dvou měsících vaření vypadá dno tohoto nádobí dost nechutně - ba dokonce se objevili i tutam tenoulinké kruhové rýhy navíc se i omáčky začaly přichytávat. Firma nechce reklamaci uznat a další tentýž hrnec si můžu u nich koupit za 1000 kč.
    Protože je zde vše o vaření - ptám se - učinil někdo podobnou zkušenost ???
    Má někdo zkušenost s Ballarini ??? - opravdu se neodírá ???
    Dík za radu a info.

    Jak to dopadlo ???
    Tak pro ty, kteří se zajímali - na základě soudního znalectví mi byli peníze za hrnec a znalce,poštu,.. VRÁCENY !
    (podrobně - na konci této diskuze)
    Last edited by Iša; 13.03.2012, 12:38. Reason: doplnění jak to dopadlo

  • #2
    IŠO ještě že jsi ho dostala,jinak bych jim ho hodila na hlavu!!Dej tuto negativní "reklamu" na facebook ať se firma chytne za nos.
    MARUŠKA

    Comment


    • #3
      Díky - to mne nenapadlo, Našla jsem i nechvalnou reklamu na Dáma.cz. Dcera je tak naštvaná, že hledá soudního znalce a dá je prý k soudu. Tak ještě nevím co z toho bude - ale určitě by to chtělo zveřejnit. Na Dáma.cz píšou, že to vyrábí v Polsku pro němec. firmu AMT a prý to neumí.

      Comment


      • #4
        mám od Ballarini grilovací desku a pekáč a jsem zatím velice spokojená,ale do myčky nedávám,protože se super myje

        Comment


        • #5
          od Poláků se nevyplatí kupovat nic,ale jak se to dnes pozná,že?

          Comment


          • #6
            Ahoj, dík za info - rodina si sype hlavu popelem a já relax v lázních. S hrncem se to táhne - teď přijdou na řadu takové organizace jako ČOI, ADRA,... a taky němcům napíšu - ať to máme na všechny fronty. Nejhorší je počkat až proběhne tu zákonných 30 dnů, tam zase 14 dní... Nějak si s námi prodejci dělají co chtějí a bohužel naše zákony jim to asi umožňují.

            Comment


            • #7
              Ahoj, tak nevím, zda jsem to dobře pochopila - ale dle informací (od ČOI) - tím že jsem hrnec reklamovala a oni reklamaci neuznali mám jedinou možnost a to : "soudní znalec v oboru" a pak soud. Odstoupení od kupní smlouvy pak už není možné. Takže poučení : nereklamovat - rovnou odstoupit od kupní smlouvy. Jenže jsem na internetu našla, že na to stejně firmy nereagují. Takže jdu hledat toho soudního znalce přes hrnce !

              Comment


              • #8
                Išo držím palce. Mám Ballarini malou pánvičku, naštěstí také dar. Nějak se začíná kroutit dno. Mám sklokeram. desku a nestojí rovně. Stála skoro 800,-. Už jí mám delší dobu, tak jí vezmu do karavanu, tam máme plyn. Musím se schválně zeptat syna, ten má velkou.
                Renata

                Comment


                • #9
                  Podobná zkušenost, koupila jsem si indukční hrnec. Dno zničené i při malém používání a šetrném zacházení. Cena 8400 Kč. Od firmy Promotrend (že by DM Trend předtím nebo potom?), samozřejmě už zanikla. Nyní EVPRO, paní Evženie Prokešová, Malešovice 43. Ničí zdraví národu.
                  K reklamaci se nemá, nijak nekomunikuje. Nyní prodávají nějaké doplňky do koupelen a do sprchových hlavic, takže pozor!

                  Comment


                  • #10
                    Já mám naopak dobré zkušenosti s nádobím Platinium od DM Trend, špatné mám zkušenosti od fi Top Moravia,jejich hrnce nelze reklamovat,prý špatné zacházení....Puchýřky, sloupaný povrch a to se tam může krájet ostrými noži, udělejte to jen jednou, a máte zničené nádobí.

                    Comment


                    • #11
                      Bohužel jsem učinila špatnou zkušennost - Platinium DM T. od fi AMT G. jak jsem uvedla v začátku se nám nevyplatilo - reklamace, ani odstoupení od smlouvy, se nezdařila. U soudu mají seznamy znalců - dle znalce by se ty puchýřky při běžném používání tvořit neměly. Povrch byl tak měkký, že vytvořit nějakou jemnou vlásečnicovou rýžku není problém - na to stačí i strouhanka na řízku při smažení, vložené těstoviny a pod. Zkrátka ten kus nádobí, který jsem vlastnila, neodpovídal deklarovaným vlastnostem. Soudní znalectví stojí cca 1500-2000,- kč a na základě posudku mi firma po dohodě, že chci zaplatit pouze mé skutečné náklady (hrnec, znalec,poštovné), peníze vrátila.
                      Dozvěděla jsem se však, že firma měla prodejkyni, kterou propustila, protože jejich jménem prodávala (výprodejové, vyřazené) nádobí snížené jakosti, které kdesi nakupovala. Takže možná tato prodejkyně změnila působiště.
                      Nicméně mužovi a dceři jsem řekla, že je přerazím, budou-li mi kupovat nějaké nádobí. Jako nepřekonatelné nádobí je pro mne nerez sada Profesional od Tescomy - tu už mám téměř 20 let a stále drží dno (měla jsem i nerez kde se odlepují dna), nádobí je stále krásně lesklé, meji v myčce - nemá chybu. A než kupovat Platinium a jiné takto drahé nádobí - radši koupím platinové, keramické,adhézní... říkají tomu různě, v Lidlu, Tescu, Globusu a pod. Tam jsem učinila tu zkušennost, že mne pánev litinová s adhéz. povrchem se skleněnou poklicí přišla asi na 400,- kč a věřte nevěřte - měla jsem ji 7 let a byla super. Vyhodila jsem ji asi před rokem, protože kolem okraje kde přišla do styku s poklicí se začala loupat - jinak dno bez chyby a zcela neznámé firmy. Dnes už si název firmy nepamatuji, ale ani na netu jsem ji nenašla. Takže i kdyby byla zničená za rok - tak ji vyhodím a peněz nelituji. Každý si spočítá, že za cenu hrnce 8 500,- jich mám těch pánví pomalu na 20 let. To ten hrnec tolik nevydrží. Takže asi tolik k tomu jak to skončilo.

                      Comment


                      • #12
                        Ahoj, mám podobnou,tedy špatnou zkušenost, s kvalitou hrnce AMT Gastroguss, dodavatel NK Holding, Hrušovany.I přes jen občasné a vždy šetrné používání se záhy na dně nádoby objevily rýhy s jakoby rezavým zabarvením. Reklamace mi byla zamítnuta s odpovědí : výrobek mechanicky poškozen. To vidím samozřejmě sama, jen se neshodneme, co je příčinou. Hrnec stál nemalé peníze, 3 790,Kč,dpmnívala jsem se, alespoň podle recenzí, že si kupuji opravdu kvalitní nádobí. Chyba. Může mi někdo doporučit soudního znalce, už jen z principu věci to nechci nechat být.

                        Comment


                        • #13
                          pro Dejnu :

                          Původně odeslal Dejna Zobrazit příspěvek
                          Ahoj, mám podobnou,tedy špatnou zkušenost, s kvalitou hrnce AMT Gastroguss, dodavatel NK Holding, Hrušovany.I přes jen občasné a vždy šetrné používání se záhy na dně nádoby objevily rýhy s jakoby rezavým zabarvením. Reklamace mi byla zamítnuta s odpovědí : výrobek mechanicky poškozen. To vidím samozřejmě sama, jen se neshodneme, co je příčinou. Hrnec stál nemalé peníze, 3 790,Kč,dpmnívala jsem se, alespoň podle recenzí, že si kupuji opravdu kvalitní nádobí. Chyba. Může mi někdo doporučit soudního znalce, už jen z principu věci to nechci nechat být.
                          Dlouho jsem tu nebyla - trochu jsem se toulala mimo domov - snad není pozdě. Ten náš hrnec stál přibližně stejně - byla s těch 8000,- odečtena částka za dárek (velká pánev nebo 2 menší), který jsme nepřevzali. Těch adres se mi tam motalo více - snad jedna byla i k majitelce domů, protože ty adresy se na internetu dohledaly. Ale zcela určitě jedna z těch adres byla na Hrušovany u Brna - pamatuji si to , bydlí tam příbuzní. Tam je snad velký sklad. Soudního znalce mají v registru - u soudu. Já ho našla v KV - mám to za rohem. Domnívám se, že když hrnec byl reklamován a tak že ti ještě právo na odvolání běží. Iša

                          Comment

                          Pracuji...
                          X