Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Ahoj lidicky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ahoj lidicky

    Ahoj všichni,
    jsem tu úplně nový a rád bych se vám představil.
    Je mi 24 a pracuji jako recepční. Jsem vášnivý gurmán, miluju dobré jídlo. Rád chodím do restaurací ale nejlepší je posedět doma a nechat si přivézt jídlo přímo pod nos. Neumím moc vařit ale rád bych se to naučil.
    Zdenda

  • #2
    Ahoj Zdendo, s videorecepty od Ivanky + recepty z fóra ti to půjde samo a s radostí Užij si tyto stránky.
    ZDENY

    Comment


    • #3
      Ahojky Zdenku, tak tady se snad něco naučíš , protože spoustu cenných rad a pěkných receptů se stále učím i já od děvčat. přeji klidný večer. Ivana Malatincová
      Ivana M

      Comment


      • #4
        Ahojky Zdendo, pěkný pozdrav ze Dvora. Jinak hochu, co s v mládí naučíš, ve stáří jako bys našel. Věř, že vím, o čem mlivím.
        Jana H.

        Comment


        • #5
          Ahoj Zdenku, tady se ti bude líbit a podle videoreceptů vařit "jedna báseň" . Zdravím z Jizerek
          Gábina

          Comment


          • #6
            Ahoj vsichni,
            jmenuji se Olga a po vecerech (i pres den) brouzdam po netu , nacuhuji na recepty a zkousim. Zacala me lakat sladka kuchyne - manzel i syn to miluji a tak doufam ze se tu neco priucim.

            Comment


            • #7
              Já Tě Oli zdravím a přeji Ti tady pěkné pokoukání.Tady děvčata mají dobré recepty,takže přeju aby se Ti tu líbilo a hodně ses inspirovala.Pěkný den.Lida
              za každým mrakem je slunce

              Comment


              • #8
                ​Zdendo a Oli vítejte mezi námi.
                MARUŠKA

                Comment


                • #9
                  Všechny nově příchozí zdravím z Ostravy.
                  anina s.

                  Comment


                  • #10