Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Ahoj všem'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ahoj všem'

    Jsem Bunny, je mi 20 a studuju matiku na vš. Ale hrozně mě baví vaření a hlavně pečení. Sem na fórum chodim už dýl a čerpám inspiraci od vás zkušenějších kuchařek Ale ráda improvizuju, upravuju si recepty, vymýšlím... Baví mě hlavně zdobit, piplat se s cukrovím, s dorty... jo to je moje
    Moje mamka se nikdy s vařením moc nepárala, vařila vždycky "starý dobrý osvědčený recepty" a jenom o víkendu, vždycky se u nás střídal řízek, svíčková, "rychlomaso" (což je vepřová minutka, nakořeněná, navrch kečup...), bramborák a to pořád dokola. Občas řízek vystřídalo knedlo-zelo-vepřo. Ne že by mamka vařila špatně, ale tohle neustálý opakování stejných jídel způsobilo, že prostě nesnesu, když se vaří jedno a to samý a taky mě to vlastně přivedlo k vaření, protože když jsem nechtěla jíst pořád to stejné, tak jsem si musela uvařit sama A začalo mě to bavit.

    Nenapadá mě, co víc bych o sobě napsala, tak se klidně ptejte

  • #2
    Ahoj,Bunny,inspiraci budeš mít tady co hrdlo ráčí.Určitě si vybereš podle svého gusta-tak at´ se Ti tu líbí. Click image for larger version

Name:	33.gif
Views:	3
Size:	7.4 KB
ID:	142685
    BEA

    Comment


    • #3
      Vítám tě Bunny, tak vidíš , jak tě mamka chytře přivedla k vaření To si pak tyto stránky užiješ.

      ZDENY
      ZDENY

      Comment


      • #4
        Ahoj ,Bunny, taky tě vítám a bude se ti tu určitě líbit Jana B.
        Butalka Jana

        Comment


        • #5
          Bunny vítám tě mezi námi.Tak mladá a zkušená,strčíš do kapsy i ty starší.To je dobře,že jsi přišla sem,tady hodně inspirace využiješ a my od tebe.

          Comment


          • #6
            Zdravím z Brna!
            LENKA

            Comment


            • #7
              Ahojky Bunny,
              tak to já zase piplačky nemám ráda
              Zdravím z Jizerských hor