Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Martin z Brna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Show
Clear All
new posts

  • Martin z Brna

    Chtěl bych vás všechny pozdravit! Jmenuji se Martin, je mi něco málo přes dvacet let a rád bych se zde přiučil něco málo z vašeho kulinářského umu, jelikož jsem kuchař začátečník.
    Čerpadla Grundfos, Ponorná čerpadla, Kalová čerpadla, Domácí vodárny, Zahradní technika, Kontaktní čočky, Dveře, Snowboardy, Hip hop shop

  • #2
    Ahoj Martine z Brna, zdravím tě z Ostravy, ať se ti tu líbí. Já, co jsem uvařila podle videa i podle receptů od holek ( i kluků ), tak to bylo dobré, ráda zkouším věci, které jsem ještě nevařila a pak buď "zařadím nebo vyřadím", protože platí - 100 lidí, 100 chutí a každému nechutná úplně všechno, že?
    Pěkný den.
    anina s.

    Comment


    • #3
      Vítám a zdravím z Ústí nad Labem,,,,, přeji, ať se daří a ať ti to vaří
      Iris

      Comment


      • #4
        Ahoj Martine, zdravím. Já nejsem žádná supr kuchařka, ale tady jsou prima lidi s prima receptama. Určitě si tady vybereš spoustu inspirací, jako já. Mirka

        Comment


        • #5
          Ahoj Martine,tak Tě taky vítám a i když jsem starší,tady jsme na tom oba stejně.. Hezký večer...
          Anina

          Comment


          • #6
            Martine vítám tě mezi námi.Jsi mladý a určitě šikovný.I my se necháme od mladého muže poučit něčím novým.Ať se ti mezi námi líbí,jsme tu fajn parta a můžeš se ptát bez ostychu,jsme tu od toho.

            Comment


            • #7
              zdraví Znojmo
              MARUŠKA

              Comment


              • #8
                Praha zdraví Brno.
                Vítáme tě mezi náma, mužských tu máme jako koření. Ať se ti tu líbí. Mám taky doma jednoho syna něco přes 20,občas něco taky uvaří.
                HankaP

                Comment


                • #9
                  Taky tě moc vítám a Liberec zdraví Brno.
                  Věrka.